środa, 10 października 2018

Rocznicowo 🙂

Witam Was serdecznie 🤗

Dzisiaj jest ważne dla mnie i dla mojego męża święto. Mianowicie obchodzimy 9 rocznicę ślubu 🙂 Z tej okazji przygotowałam mały dodatek do prezentu specjalnie dla mojej drugiej połowy ❤

Jest to LO, które wykonałam na przepięknych papierach od Mintay Papers z kolekcji "Secret place" oraz "Dear diary". Obie kolekcje bardzo mnie urzekły i chyba na dobre zagoszczą w mojej pracowni. Wszystkie elementy pracy potuszowałam na brązowo, odbiłam kilka stempli na tle oraz położyłam na nie pastę strukturalną przez maski, które na końcu podmalowałam delikatnie farbami akwarelowymi 🙂

Efekty moich scrapowych zmagań oceńcie sami 🙂









Jutro część druga prezentowa, czyli to co (wspaniałego!) dostałam od mojego osobistego, kochanego Małża ❤

Pozdrawiam, Marta 🙂

5 komentarzy:

  1. Boski prezent 😍 po raz któryś z kolei życzę Wam duuuuuuzo miłości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boski prezent to pokażę tu jutro! 😉 dziękujemy 😚

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne LO! Spóźnione życzenia składam :) Morza miłości i wiele szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń