niedziela, 17 marca 2019

Latający klucz

Witam Was dzisiaj po raz drugi 🙂

Tym razem chciałabym Wam pokazać mój mixmediowy blejtram, który wykonałam z myślą o powieszeniu go w swoim domu. Do jego przygotowania użyłam wieeelu metalowych elementów np. trybików, zegara, podkładek i nakrętek. Skrzydła wykonałam przy użyciu kleju na gorąco i wspaniałej formy Cogs & Wings od Finnabair. Korzystałam z wielu mediów, m.in. białego gesso, pasty strukturalnej, mgiełek od 13 arts, czy też wosków metalicznych od Art Alchemy, w których się zakochałam od pierwszego użycia! Cała kompozycja oparta jest na podobraziu, na którym głównym elementem są rury z mdfu od Snip Art. Szczerze mówiąc ,jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego. Jestem ciekawa Waszych opinii 🙂










Pracę zgłaszam na wyzwania:



oraz w Snip Art


Pozdrawiam serdecznie, Marta 🙂


18 komentarzy:

  1. Cudowny Marta życzę powodzenia w wyzwaniach . Sama chciałabym taki powiesić u siebie. 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna praca! Takie mediowanie zdecydowanie jest mi obce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie takie maskowanie też było obce i nieosiągalne dopóki nie spróbowałam! Zachęcam Cię serdecznie do podjęcia tej próby 😊 dziękuję ❤

      Usuń
  3. Piękny blejtram. Bardzo ciekawa kompozycja. Będzie efektowną ozdobą:)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Marta boski blejtram <3 kompozycja idealna i te kolory zachwycają! Brawo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba ❤

      Usuń
  5. Piękna paca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo oryginalnie :) cudna kolorystyka:) dziękuję za zgłoszenie pracy w Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie prace :) Cudowna kompozycja i wykonanie :) Pozdrawiam cieplutki, A

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniala praca i bardzo piekne kolorki! Maka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Awesome mixed media work, thank you for joining Snip Art March challenge !

    OdpowiedzUsuń