sobota, 30 marca 2019

Wiosenny album

Hej!

W dalszym ciągu pracuję z pięknie kwiecistą kolekcją Mom's Garden od Craft O'Clock. Przygotowałam dla Was album, który wykonalam od podstaw używając tektury introligatorskiej i białych baz 30,5x30,5 cm. Na okładkę wskoczył papier powlekany, powiem Wam, że jest on fantastyczny! Żadnych brzydkich zmarszczeń i załamań. Przy ozdabianiu okładki użyłam również tekturki Anemone - subtelnej kwadratowej rameczki, którą otuliłam foamiranowymi kwiatami własnej produkcji. Gdzieniegdzie możecie zobaczyć również błękitne guziczki oraz beżowy sznurek. Na flapkach w albumie są zamontowane magnesy, aby nie odstawały one od kart. Całość kleiłam przy użyciu solidnej taśmy PET. Mam nadzieję, że mój albumik przypadł Wam do gustu :)
























Pozdrawiam, Marta :)

6 komentarzy: