poniedziałek, 22 października 2018

Jesienny blejtram

Witajcie!

Dzisiaj mam dla Was propozycję ozdoby w postaci blejtramu. Wykonałam go przy użyciu pięknych papierów od UHK Gallery w kolorach soczystej pomarańczy i słonecznej żółci - właśnie takie kolory jesieni uwielbiam. Chyba jeszcze nigdy nie robiłam pracy w tak energetycznych kolorach ;) Tło zrobiłam w pigmentów w proszku, nałożyłam pastę strukturalną przez maskę imitującą plaster miodu. Zrobiłam też dużo kwiatków z foamiranu, dołożyłam tekturkę i gazę.








Pracę zgłaszam na wyzwania:



Na blogu sklepu Egocraft


oraz na blogu sklepu Zielone Koty



Pozdrawiam, Marta :)

20 komentarzy:

  1. Przepiękna, energetyczna praca! Cudnie wyglądają te plastry miodu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Przy jej tworzeniu dostałam energetycznego kopa :P

      Usuń
  2. Wspaniała praca!!! Cudowna kolorystyka.Taka słoneczna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo jesiennych kolorów, bardzo przyjemna i pozytywna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu EgoCraft :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jesienna praca
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu egoCRAFT.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu I like challenges :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomimo jesiennej kolorystyki wyszła cudnie energetyczna praca. A plaster miodu przypomina o zrobieniu zapasów na zimę Dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges DT

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachęcam do powiększenia zdjęć, bo praca jest piękna, rewelacyjne kolory :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ śliczna! Wspaniałe, ciepłe, pełne słońca kolory. Taki niemal przełom lata i jesieni zamknięty w jednej kartce. Dziękuję za udział w zabawie egoCraft i pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤ miało być ciepło i przyjemnie, więc chyba się udało 🙂

      Usuń
  9. Świetnie Ci wyszła praca w takich kolorach! Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu EgoCraft :-)

    OdpowiedzUsuń