czwartek, 11 października 2018

Prezentów ciąg dalszy :)

Tak jak wczoraj obiecałam, dzisiaj pokażę Wam jaki cudowny prezent rocznicowy otrzymałam od mojego Męża. Jest to box, ale baaaardzo niestandardowy box ;) a dlaczego? A dlatego, że jest on wymiarów 20x20x20 cm :D Jest to również album ze zdjęciami z rodzinnego archiwum (które dziwnym trafem zniknęły i ile ja się ich naszukałam, gdy chciałam sama zrobić rocznicowy album dla Męża!!!). Na dodatek w pudełku znalazło się opakowanie moich ukochanych perfum. Ten piękny box wykonała na zamówienie mojego męża Patrycja - bardzo serdecznie zapraszam na bloga do Pati, sami zobaczcie jakie jeszcze cuda wychodzą z jej pracowni :) Dziękuję raz jeszcze! :* A teraz zdjęcia - najprzyjemniejsza część tego posta ;)














Pozdrawiam, Marta :)


4 komentarze:

  1. Mam nadzieję ,że sprawił Ci radość ,
    Bo mnie dał wiele uśmiechu i bardzo się cieszę ,że mogłam brać udział w taki sposób w tym wielkim wydarzeniu.

    OdpowiedzUsuń