niedziela, 14 października 2018

Mój pierwszy tag

Dzień dobry bardzo! :)

Chciałabym Wam dzisiaj zaprezentować mój pierwszy tag. Do jego zrobienia użyłam m.in. bazy z MDFu, pasty strukturalnej, czarnego gesso, heavy body gel, woski, tekturkę, wycisków z masy lekkiej, brokatu, cekinówmikrokulek i własnoręcznie zrobionych kwiatów z foamiranu. Bardzo spodobała mi się ta forma i myślę, że to nie jest mój ostatni tag :)








Swoją pracę zgłaszam na wyzwania:

na blogu Scrapakivi


na blogu Art-piaskownicy


oraz na blogu 123scrapujty


Pozdrawiam, Marta :)



14 komentarzy:

  1. Jak zwykle wspaniała praca ❤️ znowu zrobi furorę 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny! Cudowna kolorystyka. Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za udział w wyzwaniu 123 scrapuj Ty. Piękny tag.

    OdpowiedzUsuń
  4. zachwycająca praca - więcej proszę <3 dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję 🙂 będzie więcej, obiecuję 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. zachwycające detale - dziękuję w imieniu Rapakivi za wspólną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwiatuszki ci wyszły cudne i idealnie do ich koloru dobrałaś dodatki. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń