piątek, 24 maja 2019

Kredkowy box

Hej Wszystkim! :)

Dziś inspiruję Was na blogu Craft O'Clock. Bardzo ciężko było mi się zdecydować, jaką formę boxa mam dla Was przygotować - czy może tradycyjnie, czy coś pokombinować ;) Z uwagi na niezwykle bogatą w dodatki do wycięcia kolekcję Childhood Crayons postanowiłam, że nie mogę ominąć żadnego z zestawu :)


Bazę pudełeczka przygotowałam od podstaw samodzielnie. Rozbudowałam każdą kolejną ściankę boxa o kolejne 2 skrzydełka tak, aby pomieścić w nim jak najwięcej wyciętych ozdób. Jako tła użylam papierów z zestawu papierów 20,3x20,3 cm. Uważam, że ten rozmiar jest idealny do exploding boxów, ponieważ z jednego arkusza możemy ozdobić 4 ścianki pudełka :) Następnie pocięłam praktycznie wszystkie z możliwych dodatków. Skorzystałam również z naszych fantastycznych arkuszy z napisami. Poszczególne warstwy extrasów przyklejałam na dwustronne kostki 3d.














Pozdrawiam, Marta :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz