czwartek, 2 maja 2019

Kartka imieninowa

Witajcie czwartkowo ;)

Dzisiaj mam dla Was karteczkę imieninową dla Zofii. W Od A Do Zet dalej pracujemy na papierach marki Studio75, ja wybrałam te z kolekcji Violet Love. Foamiranowe kwiaty wykonałam własnoręcznie, różyczki, malutkie kwiatuszki oraz listki są z wykrojników od Craft Passion. Foamiran posztuszowałam na fioletowo oraz żółto, aby nawiązać kolorystycznie do papierów. Tekturkę rameczkę od Anemone, pomalowałam fioletową farbą akrylową z metalicznym połyskiem.







Pozdrawiam, Marta :)

4 komentarze:

  1. Uwielbiam fiolety i tę kolekcję :) A kartka prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu ❤ ja do fioletów cały czas się przekonuję, choć na pracach innych osób uwielbiam! 😉

      Usuń
  2. Prześliczna karteczka! A kwiaty cudowne :)

    OdpowiedzUsuń