poniedziałek, 30 marca 2020

Woskowe serce

Hej! :)

Ostatnio poczułam potrzebę na odrobinę szaleństwa w pracowni i tak oto powstało woskowe serce.
Metalowa puszka po czekoladkach posłużyła mi za tło do mojej kompozycji, która składa się m.in. z metali, guzików, odlewów czy kulek 3D.
Wszystkie elementy zagessowałam na czarno, później w ruch poszły mgiełki Lindy's no i metaliczne woski Art Alchemy 
(kolory to Indian Pink, Electric Violet, Peacock, Blue Lagoon, Old Denim oraz Brushed Iron).
W weekend złapałam w ogrodzie odrobinę słońca i udało mi się uchwycić kolorystykę.
Zobaczcie sami :)










Pracę posyłam na wyzwaniw w Art - Piaskownicy :)



Pozdrawiam serdecznie, Marta :)


9 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie prace a Twoje serce baaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite serducho! Fantastyczna praca. I te kolorki... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale boskie serducho.kocham te kolorki 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale boskie serducho.kocham te kolorki 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale boskie serducho.kocham te kolorki 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł i super wykonanie! Cudowna praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na Art-Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń