wtorek, 6 sierpnia 2019

Mechaniczny album

Hej! :)

Na blogu sklepu Scrapek możecie zobaczyć mój mechaniczny album. Mechaniczny, ponieważ z wykorzystaniem mojej ulubionej jak dotychczas kolekcji tekturek Anemone, czyli Mechanical Dream. Kto mnie zna, ten wie, że mam do niej słabość :) Jest to album szczególny, ponieważ przygotowany specjalnie dla mojego męża z okazji jego urodzin. 

Papiery, z których korzystałam to kolekcja Something Else od Scrap and Me. Uważam, że obie te kolekcje wspaniale się uzupelniają.  Bazę albumu wykonałam od postaw samodzielnie z tektury i papieru kraftowego. Papiery nieco postarzyłam i potuszowałam na brązowo. Tekturki również potuszowałam, a następnie dodałam im delikatnych przetarć przy pomocy wosków.




























Pozdrawiam, Marta 🙂

6 komentarzy: