piątek, 19 lipca 2019

Wianuszek

Hej!

Dzisiaj piątek, więc dzień moich inspiracji na blogu sklepu Od A Do Zet. Przygotowałam dla Was wianuszek z wykorzystaniem gałązek, które w tym tygodniu prezentujemy na różne sposoby 🙂
Bazę wianka zrobiłam z drucika florystycznego, następnie uformowałam go w porządany kształt i zaczęłam ozdabiać go gałązkami. Na koniec dodałam bawełnianą tasiemkę do zawieszenia wianka oraz kokardę. Dodam jeszcze, że mój wianek ma średnicę około 15 cm.
Popatrzcie jak niewiele potrzeba, żeby zrobić fajną dekorację do domu 🙂







Pozdrawiam, Marta 🙂

2 komentarze:

  1. Cudny ten wianuszek i wspaniała dekoracja! Świetny sposób na wykorzystanie gałązek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤ Zachęcam Cię serdecznie do zrobienia podobnego wianuszka, super przyjemna sprawa 😉

      Usuń