niedziela, 17 lutego 2019

Słodki trzybox ;)

Witajcie!

Dzisiaj przychodzę do Was ze słodkim boxem, a nawet z trzema boxami! Pudełka wykonałam jako prezent urodzinowy dla kolegi z pracy. Największe z nich wyszło całkiem pokaźnych rozmiarów - prawie 20 x 20 cm ;) Całość wykonałam na bazie z kraftowego papieru, ozdobionej fantastyczną kolekcją Terra Incognita od UHK Gallery :)












Swoją pracę zgłaszam na wyzwania:



oraz w Studio75, ponieważ moje pudełko było robione z myślą o miłości do słodyczy ;)


Pozdrawiam serdecznie, Marta :)




17 komentarzy:

  1. Świetny! A wieczka się ułożyły w trzypiętrowy tort :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny i słodki prezent każdy chciałby takie dostać powodzenia w wyzwaniach. Trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny i pomysłowy projekt:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Studio75:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znakomity box, oj mój mężulek na taki bardzo by się ucieszył.:) Powodzenia w wyzwaniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ❤ mój mąż też by się z takiego baaardzo ucieszył, pewnie w lipcu się o tym przekonam 😉

      Usuń
  5. GENIALNY:)! pozdrawiam cieplutko dziekujac za udzial w Lutowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. superowy pomysł!! wow, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam;) Chciałabym taki dostać;) Dziękuję za udział w lutowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca! dziękuję za udział w pudełkowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl :))

    OdpowiedzUsuń