niedziela, 16 września 2018

Zwykły-niezwykły zeszyt ;)

Witajcie!

Chyba całkiem wsiąkłam w mixed media! Tak mi się spodobało, że postanowiłam pójść za ciosem i ozdobiłam wczoraj zeszyt, który będzie mi teraz służył jako notes na różne scrapowe i mediowe pomysły :)

W ruch poszły różne media, m.in. czarne gesso, mgiełki, woski, farby w proszku, złomki i koronki. Za ozdobę tła posłużyła mi maska-szablon ;)








A tutaj zeszyt przed zabiegiem ;)


Pracę zgłaszam na wyzwanie na blogu sklepu od A do Zet pt. "Notes, brudnopis"


oraz na wyzwanie w Skarbnicy Pomysłów pt. "Szkoła", bo jak wiadomo w szkole trzeba również notować! Akurat może przyjdzie w tym czasie jakiś pomysł godny zapisania? ;)


Zgłaszam się również na wyzwanie w Craft-O-Clock pt. "Czas do szkoły"



Pozdrawiam, Marta :)

15 komentarzy:

  1. Najpiekniejszy notes jaki widziałam i wcale nie dlatego że jesteś moja przyjaciółka 💪 trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny notes. Fantastycznie wyszło Ci to mediowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Fantastycznie to mi się mediowało, choć wiem, że jeszcze wieeele nauki przede mną. Ale to wszystko w swoim czasie ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Wow! Bardzo lubię taką spójną kompozycję:) Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu od A do Zet.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja, zapiera dech w piersiach :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny. Ładna delikatna kompozycja i świetnie dobrana faktura w tle. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie ozdobiony notes, aż szkoda by mi było używać. Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft o'Clock.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Szczerze mówiąc ciężko mi się przełamać, aby zrobić w nim pierwsze zapiski ;)

      Usuń
  8. Cudo!!! Teraz mam dwa marzenia, umieć taki poczynić i taki mieć :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeeeej, dziękuję serdecznie za te słowa! Ciepło na sercu mi się zrobiło :) Pozdrawiam!

      Usuń