piątek, 13 marca 2020

Mechaniczny Junk Journal

Witajcie! :)

Na dzisiejszą inspirację dla sklepu Scrapek przygotowałam Junk Journal z moją ukochaną kolekcją tekturek Anemone czyli "Mechanical Dream".
Bazę przygotowałam od podstaw, zaczynając od upieczenia w piekarniku własnego postarzanego papieru, stosując do tego essencję z kawy oraz herbaty.
Tajniki budowania takich baz zdobyłam na warsztatach u Wioli WuWu.
Pieczony papier przekładałam naprzemiennie z papierem scrapowym, kraftowym oraz z różnymi rodzajami płótna.
Tekturki Anemone oraz papierowe elementy tuszowałam na brązowo, aby były delikatnie ciemniejsze.
Na okładkę wskoczył skrzydlaty statek.
Dodałam sporo odbitek ze stempli, kilka metalowych elementów, koperty na różne skarby oraz napisy wycięte z arkusza napisów od Craft O'Clock.
Zapraszam do oglądania sporej ilości zdjęć ;)




























Pozdrawiam, Marta :)

8 komentarzy: