piątek, 4 października 2019

Coraz bliżej święta

Witam Was serdecznie!

Mimo, że pogoda jeszcze nie jest na szczęście zimowa,
to w mojej pracowni zagościł śnieg i zimowe kwiaty.
To wszystko za sprawą świątecznej kartki, którą postanowiłam przygotować w ramach inspiracji na blogu sklepu Scrapek :)
Mroźne, błękitne papiery od Craft O'Clock umieściłam na bazie kartki formatu DL, kolejne ich warstwy przyklejałam na kostkach 3D,
a ostatnią postanowiłam również przeszyć na maszynie do szycia. 
Białe poinsecje przygotowałam własnoręcznie. 
Piękne, zimowe tekturki od Anemone wyembossowałam na biało. To ostatnio moja ulubiona forma na zmianę koloru tekturek.
Do całej kompozycji dodałam również wiele papierowych elementów oraz gałązek z wykrojników, które lekko potuszowałam na zielono.
Zapraszam do oglądania :)







Pozdrawiam, Marta :)

4 komentarze:

  1. Cudowna! Fantastycznie skomponowana! Przepiękne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuda robisz z tych papierków. Trudno powiedzieć ktora praca jest najładniejszą. Wszystkie zapieraja dech w piersiach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń