piątek, 27 września 2019

Pożegnanie z Od A Do Zet

Hej, hej!

Dzisiaj smutny dla mnie dzień, ponieważ po raz ostatni napisałam posta na blogu sklepu Od A Do Zet.
To był szalony i bardzo pozytywnie zakręcony rok! 
Dziękuję Wam kochani za to, że zaglądaliście tam w każdy piątek, aby pooglądać moje inspiracje i być może czerpaliście z nich pomysły na swoje cudne prace. 
Kasi dziękuję za szansę na rozpoczęcie mojej przygody w DT, za dobre słowo i za wspaniałą promocję moich prac. 
Dziewczynom z zespołu dziękuję za super atmosferę i pomoc, kiedy tego potrzebowałam. Jesteście wspaniałe! Mam nadzieję, że jeszcze nie raz nasze drogi się połączą :)

Chciałam Wam pokazać część z moich prac, które stworzyłam pod szyldem Od A Do Zet przez ten rok. Zapraszam do oglądania :)

























Pozdrawiam, Marta :)

2 komentarze: