niedziela, 18 listopada 2018

Stamperiowa choinka :)

Witam Was wszystkich serdecznie!

Przychodzę do Was dzisiaj ze światecznym home decorem - choinką z MDFu, wykonanym specjalnie z okazji mojego gościnnego występu na blogu Od A do Zet. Choinkę ozdobiłam przepięknymi papierami od Stamperii. Dodatkowo dołożyłam dużo gazy, sizalu, beżowego chrobotka, pasty śniegowej i brokatu. Poisencje wykonałam własnoręcznie z białego foamiranu muśniętego różowym tuszem pigmentowym. 










Pozdrawiam nieco zimowo, Marta :)


8 komentarzy:

  1. Piękna choinka 🙂 mam te papierki i w rzeczy samej są cudowne, idealne do takich projektów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) to prawda, papiery są cudowne!

      Usuń
  2. Cudna choineczka! Uwielbiam stamperiowe papierki i też posiadam tę kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :* Tnij czym prędzej! Czekam na efekty :)

      Usuń
  3. Prześliczna choineczka, skradła moje serce:)

    OdpowiedzUsuń